۱۸ تیر ۱۳۹۱، ۲۱:۲۹
کد خبر: 80219972
T T
۰ نفر
عليرضا بهبودي به تيم واليبال باريج اسانس كاشان پيوست

كاشان – سرمربي تيم واليبال باريج اسانس كاشان، از پيوستن 'عليرضا بهبودي' پاسور فصل گذشته تيم 'شهرداري اروميه' به اين تيم خبر داد.

'حسین معدنی'، شامگاه یكشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به نیاز تیم باریج اسانس به وجود یك پاسور باتجربه برای جبران مشكلاتی كه این تیم در فصل گذشته داشت نسبت به جذب بهبودی اقدام شد.

وی، قرارداد بهبودی با این تیم را یك ساله دانست و افزود: این بازیكن در دو فصل گذشته در باریج اسانس حضور موفقی داشته و به شرایط این تیم كاملا آشنا است.

وی، در مورد اهداف باریج اسانس در فصل جاری نیز گفت: با توجه به بودجه تعیین شده از سوی مدیران باشگاه، هدف این تیم در فصل آینده حفظ بازیكنان فصل گذشته خود و قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول رده بندی خواهد بود.

سرمربی باریج اسانس همچنین، با بیان اینكه 'امیر غفور' با وجود داشتن پیشنهادات بسیار از دیگر تیم ها فصل آینده در باریج اسانس بازی خواهد كرد، تصریح كرد: این تیم برای تقویت خود به دنبال جذب یك دریافت كننده ایرانی است.

معدنی، در مورد آغاز تمرینات این تیم نیز اظهار داشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تمرینات این تیم از اول مرداد سال جاری در كاشان آغاز خواهد شد.

بیست و ششمین دوره لیگ برتر والیبال از نوزدهم مهر سالجاری با حضور 14 تیم و به صورت رفت و برگشت آغاز خواهد شد.

1724/9876 **1917
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش